niedziela, 14 października 2012

Raport zarobków 7.10-14.10



Pierwszy tydzień mojego blogowania 
Blogować zacząłem 7.10.2012, dokładnie w niedzielę i prawdę mówiąc nie sądziłem, że będzie to tak wyglądać. Z natury jestem strasznym leniem, choć powiadają, że w miarę utalentowanym :D Kwota, którą zarobiłem w tym tygodniu na pewno nie jest proporcjonalna do poświęconego przeze mnie czasu na uzyskanie jej. Tak, leniłem się i to strasznie. No i jasne, że nowy tydzień to kolejna szansa, żeby zrobić więcej itp. itd. sratatata. Nie obiecuję sobie jednak wiele, bo chyba za dobrze się znam :)

Zarobki w tym tygodniu:

Po stronie przychodów:
+ 100 PLN - "jamłużna" od żywicielów rodziny
+ 94 PLN - wypłata za pracę podczas inwentaryzacji
+ 75 PLN - paczki SEO

Razem: 269 PLN

Całkiem nieźle, biorąc pod uwagę fakt, że nie zrobiłem prawie nic :)

Wydatki: 
- 110 PLN - na życie
- 0 PLN - reklamowanie swoich serwisów

Całkiem drogie to moje życie, ale cóż, nie powiem żeby na coś mi brakowało w tym tygodniu. Przez tydzień napisałem tylko 6 postów na tym oto blogu, nie stworzyłem żadnej strony, nie reklamowałem żadnego serwisu (nawet tego).

Saldo po tym tygodniu:
+ 159 PLN

Na przyszły tydzień mam nadzieję wdrożyć w życie jeden z kilku moich pomysłów na zarabianie, dodatkowo zainteresowałem się ostatnio Baner Brokers, zastanowię się jednak czy będzie mi się to opłacać. Dlatego kasa, którą zarobiłem w tym tygodniu nie trafia do oszczędności tak jak pisałem w poście o moim modelu zarabiania, a będzie wykorzystywana w tygodniu przyszłym do reklamowania i tworzenia moich serwisów. Boże, przebacz mi za to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz