wtorek, 9 października 2012

Mój model zarabiania

►Voj► / Free Photos
Kiedy zakładałem tego bloga, zastanawiałem się jak rozplanować wszystko, żeby przewalać pieniądze na swoje zachcianki i jednocześnie odkładając coś na większe wydatki. Początkowo zakładam sobie, że chcę zarabiać 600 złotych na miesiąc. Część z tej kasy chcę odłożyć na inne potrzeby, o których pisałem w pierwszym poście i o których będę pisał jeszcze wielokrotnie, bo mam ich całkiem sporo :) Dodatkowo, część z tej kasy MUSI być wykorzystana na reklamowanie stron, które znajdują się w moim posiadaniu.

Dlatego też przedstawiam mój kołowy wykres, co ja będę z kasą robił:










Mała legenda:

- Potrzeby codzienne - chlanie, imprezy, kobiety, jedzenie, fajki itp. itd.
- Reklamowanie stron, seo - reklama moich stron w różnych sieciach reklamowych, pozycjonowanie, zdobywanie popularności
- Do odłożenia - pieniądze, które odkładam na szczytny cel pomocy ubogim dzieciom z Ugandy, walce z rakiem i nowy samochód (jeszcze żebym miał stary...)

W tej chwili mam konta w dwóch bankach: Alior Syncu i Inteligo. W tym pierwszym zakładam trzymać kasę na potrzeby codzienne oraz reklamowanie stron, natomiast na Inteligo kasę do odłożenia. Nie mam tu karty, więc nie będę mógł przewalić kasy wypłacając, co bardzo mnie cieszy. Co więcej, jeśli w przeciągu tygodnia, zostaną mi jakieś pieniądze na pierwszym koncie, automatycznie trafiają one na Inteligo do oszczędności.

W jak wygląda Wasz model zarabiania? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz